Alfavox został Partnerem renomowanego projektu skierowanego do branży telemarketingu. Podczas konferencji, która odbędzie się 26 i 27 września 2011 roku, prezes Alfavox wygłosi prezentację dotyczącą najnowszych trendów rynkowych w zakresie rozwiązań głosowych.
Siła Telemarketingu to odbywająca się od siedmiu lat konferencja skupiająca ekspertów i praktyków reprezentujących firmy oraz instytucje badawcze z obszaru obsługi klienta i telesprzedaży. Głównym celem tegorocznego spotkania jest zdefiniowanie kierunków rozwoju branży i wskazanie aktualnych trendów.- Doroczne spotkanie ekspertów telemarketingu w Polsce ma niebagatelne znaczenie dla zrozumienia mechanizmów działających w branży oraz określenia kierunku, w którym ona podąża – komentuje Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. - Zdecydowaliśmy się wziąć czynny udział w tym przedsięwzięciu, ponieważ daje ono szansę na rzeczową i pogłębioną dyskusję ekspertów, z której owoców może skorzystać cała branża. Zależy nam również na tym, aby podzielić się naszymi doświadczeniami, mamy bowiem nadzieję, że przyczynią się one do rozwoju rynku telemarketingu w Polsce.
Dyskusjom i warsztatom przysłuchiwać się będą przedstawiciele wielu branż wykorzystujących na co dzień telemarketing w swoich kontaktach z klientami, m.in. bankowości, branży ubezpieczeniowej, detalicznej, medialnej, wydawniczej, energetycznej oraz telekomunikacyjnej.
Organizatorem konferencji jest portal „Nowoczesna Firma”. Siła Telemarketingu będzie miała w tym roku swoją siódmą edycję.
Link do strony artykułu: https://wycieczki.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/alfavox-partnerem-konferencji-sila-telemarketingu